|
Wpływ wybranych czynników na poziom oczekiwań i zadowolenia hospitalizowanych pacjentów
|
|
Influence of selected parameters on a level of expectations and satisfaction of hospitalised patients
|
|
2013 |
|
Servqual, oczekiwania, usługa, pacjent, jakość
|
|
Servqual, expectations, service, patient, quality
|
|
2013-11-23 |
|
Dorota Jachimowicz-Gaweł 1/, Agnieszka Weber 2/, Krzysztof Leksowski 3/, Małgorzata Leźnicka 1/
|
|
1/ Zakład Organizacji i Zarządzania w Ochronie Zdrowia, Katedra Zdrowia Publicznego Wydział Nauk o Zdrowiu, Collegium Medicum w Bydgoszczy, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu 2/ Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Collegium Medicum w Bydgoszczy, Wydziału Nauk o Zdrowiu, członek Koła Naukowego Organizacji i Zarządzania w Ochronie Zdrowia 3/ Katedra Zdrowia Publicznego, Wydział Nauk o Zdrowiu, Collegium Medicum w Bydgoszczy, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
|
|
|
|
|
|
dr n. med. Dorota Jachimowicz-Gaweł, Zakład Organizacji i Zarządzania w Ochronie Zdrowia, Katedra Zdrowia Publicznego, Wydział Nauk o Zdrowiu, Collegium Medicum w Bydgoszczy, UMK w Toruniu, ul. Sandomierska 16, 85-830 Bydgoszcz e-mail: dwoloszynek@cm.umk.pl
|
|
|