|
Społeczno-ekologiczne podejście do telewizyjnej reklamy produktów OTC Część I. Poziom jednostki i interpersonalny
|
|
Socio-ecological approach to the TV advertising of OTC products Part I. Individual and interpersonal levels
|
|
2013 |
|
leki bez recepty, reklama, telewizja, Polska
|
|
nonprescription pharmaceuticals, advertising, television, Poland
|
|
2013-05-02 |
|
Dorota Cianciara 1,2/, Maria Piotrowicz 2/
|
|
1/ Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie 2/ Zakład Promocji Zdrowia i Szkolenia Podyplomowego, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie
|
|
|
|
|
|
Dr hab. n. med. Dorota Cianciara Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia Szkoła Zdrowia Publicznego Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Kleczewska 61/63, 01-826 Warszawa tel. 22 56 01 150, e-mail: dorotac@cmkp.edu.pl
|
|
|