| Tytul Pl |
Postrzeganie przez uczniów środowiska społecznego i edukacyjnego gimnazjum w zależności od wyników jego całościowej zewnętrznej ewaluacji
|
|
Tytuł En |
Student perception of junior high school’s social and educational environment depending on results of comprehensive external evaluation
|
| Rok |
2016 |
| Slowa Pl |
nierówności edukacyjne, zmienne kontekstowe, ogólny model liniowy, efekt interakcji, młodzież
|
| Slowa kluczowe En |
educational inequalities, contextual variables, general linear model, interaction effect, adolescents
|
| Zakwalifikowano do druku |
2016-05-30 |
| Autor |
Joanna Mazur 1/, Agnieszka Małkowska-Szkutnik 1,2/, Dorota Zawadzka 1/
|
| Afiliacja |
1/ Instytut Matki i Dziecka w Warszawie 2/ Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Warszawski
|
| Tekst Pl |
|
| Tekst En |
|
| Adres do korespondencji |
dr hab. n. o zdr. Joanna Mazur Instytut Matki i Dziecka ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa tel. 600 852 299, e-mail: joanna.mazur@imid.med.pl
|
| Język |
PL |
|
|