| Tytul Pl |
Doświadczenia dziecka prenatalnego i ich znaczenie w procesie adaptacji i uczenia się świata
|
|
Tytuł En |
Experiences of a prenatal child and their importance in the process of adaptation and learning the world
|
| Rok |
2019 |
| Slowa Pl |
psychologia prenatalna, programowanie prenatalne, pamięć prenatalna
|
| Slowa kluczowe En |
prenatal psychology, prenatal programming, prenatal memory
|
| Zakwalifikowano do druku |
2019-10-20 |
| Autor |
Marianna Dąbrowska-Wnuk
|
| Afiliacja |
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
|
| Tekst Pl |
|
| Tekst En |
|
| Adres do korespondencji |
dr n. hum. Marianna Dąbrowska-Wnuk Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu ul. Powstańców Wielkopolskich 5, 61-895 Poznań tel. 32 349 84 74 e-mail: marianna.dabrowska-wnuk@chorzow.wsb.pl © Hygeia Public Health 2019, 54(4): 222-227 www.h-ph.pl Nadesłano: 14.05.2019 Zakwalifikowano do druku: 20.10.2019
|
| Język |
PL |
|
|