| Tytul Pl |
Trendy demograficzne a obecność starszych ludzi w reklamie prasowej w Polsce w 2012 i 2016 roku – analiza porównawcza
|
|
Tytuł En |
Demographic trends and the presence of the elderly in Polish press advertising in 2012 and 2016 – a comparative study
|
| Rok |
2017 |
| Slowa Pl |
starość, starzejące się społeczeństwo, reklama, reklama prasowa
|
| Slowa kluczowe En |
old age, ageing society, advertising, press advertisements
|
| Zakwalifikowano do druku |
2017-04-10 |
| Autor |
Kinga Kowalewska
|
| Afiliacja |
Katedra Ekokomunikacji, Wydział Neofilologii, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
|
| Tekst Pl |
|
| Tekst En |
|
| Adres do korespondencji |
dr n. hum. Kinga Kowalewska Katedra Ekokomunikacji, Wydział Neofilologii Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 r. 198, 61-485 Poznań tel. 608 13 97 66, e-mail: kingakowalewska@poczta.fm © Hygeia Public Health 2017, 52(2): 183-189 www.h-ph.pl Nadesłano: 23.01.2017 Zakwalifikowano do druku: 10.04.2017
|
| Język |
EN |
|
|