|
Konduktywna pedagogika – węgierska metoda Pető w rehabilitowaniu pacjentów z upośledzeniami ruchowymi o podłożu związanym z uszkodzeniami centralnego układu nerwowego
|
|
Conductive education – Hungarian method of Pető in rehabilitation of patients with mobility impairments associated with damage of central nervous system
|
|
2014 |
|
metoda Petö, pedagogika konduktywna, mózgowe porażenie dziecięce, interdyscyplinarny system wychowawczy
|
|
method of Petö, conductive education, cerebral palsy, interdisciplinary educational system
|
|
2014-12-20 |
|
Jacek Szmalec 1,2/, Agnieszka Paczkowska 3/, Eszter Daróczy 4/, Jerzy T. Marcinkowski 5,6/
|
|
1/ Gabinet Terapeutyczny Integracja Sensoryczna w Ostródzie 2/ Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szymanowie 3/ Gabinet Fizjoterapii „Neuron” w Dziećmierowie 4/ Instytut Konduktywnej Pedagogiki i Reaktywowanej Terapii Grupowej im. András Pető, Budapeszt, Węgry /The András
|
|
|
|
|
|
Eszter Daróczy Manager of the International Relations Team Petö Institute Kutvolgyi ut 6, H 1125 Budapest
|
|
|