|
Postrzeganie przez uczniów środowiska społecznego i edukacyjnego gimnazjum w zależności od wyników jego całościowej zewnętrznej ewaluacji
|
|
Student perception of junior high school’s social and educational environment depending on results of comprehensive external evaluation
|
|
2016 |
|
nierówności edukacyjne, zmienne kontekstowe, ogólny model liniowy, efekt interakcji, młodzież
|
|
educational inequalities, contextual variables, general linear model, interaction effect, adolescents
|
|
2016-05-30 |
|
Joanna Mazur 1/, Agnieszka Małkowska-Szkutnik 1,2/, Dorota Zawadzka 1/
|
|
1/ Instytut Matki i Dziecka w Warszawie 2/ Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Warszawski
|
|
|
|
|
|
dr hab. n. o zdr. Joanna Mazur Instytut Matki i Dziecka ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa tel. 600 852 299, e-mail: joanna.mazur@imid.med.pl
|
|
|