|
Ocena satysfakcji pacjenta z usług świadczonych w stacjonarnej opiece zdrowotnej w województwie kujawsko-pomorskim
|
|
Assessment of patient satisfaction with services provided at health care facilities in Kuyavian-Pomeranian voivodeship
|
|
2014 |
|
jakość, satysfakcja, ochrona zdrowia, podmiot leczniczy
|
|
quality, satisfaction, health care, health care facility
|
|
2014-11-15 |
|
Małgorzata Leźnicka 1,2/, Andrzej Warunek 3/, Edward Hartwich 2/, Piotr Kryn 2/
|
|
1/ Katedra Zdrowia Publicznego, Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu 2/ Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
|
|
|
|
|
Małgorzata Leźnicka Collegium Medicum UMT, Katedra Zdrowia Publicznego, Zakład Organizacji i Zarządzania w Ochronie Zdrowia ul. Sandomierska 16, 85-830 Bydgoszcz e-mail: m.leznicka@kujawsko-pomorskie.pl
|
|
|