|
Patient satisfaction with health care delivered by specialists – a preliminary study
|
|
Katarzyna Naskręt, Maria Biskupska 1/, Tomasz J. Niewiadomski 2/, Maria Stachowska 1/ ,
|
|
2014 |
|
satysfakcja pacjenta, lekarz specjalista, kwestionariusz, walidacja
|
|
patients’ satisfaction, specialist, questionnaire, validation
|
|
2014-07-17 |
|
1/ Katedra i Zakład Profilaktyki Zdrowotnej, Wydział Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu, 2/ Katedra i Zakład Organizacji i Zarządzania w Ochronie Zdrowia, Wydział Nauk o Zdrowiu, Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
|
|
Wprowadzenie. Troska o człowieka i jego zdrowie powinna być głównym zadaniem współczesnej ochrony zdrowia, a ocena zadowolenia pacjentów ze świadczeń wymaga wciąż nowych opracowań teoretycznych i empirycznych wyjaśnień.
|
|
|
|
|
|
dr n. med. Maria Biskupska Katedra i Zakład Profilaktyki Zdrowotnej, Wydział Nauk
|
|
|