Tytul Pl
Społeczno-ekologiczne podejście do telewizyjnej reklamy produktów OTC Część II. Poziom organizacyjny i polityki
Tytuł En
Socio-ecological approach to the TV advertising of OTC products Part II. Organizational and political levels
Rok
2013
Slowa kluczowe Pl
leki bez recepty, reklama, telewizja, Polska
Slowa kluczowe En
nonprescription pharmaceuticals, advertising, television, Poland
Zakwalifikowano do druku
2013-05-02
Autor
Dorota Cianciara 1,2/, Maria Piotrowicz 2/, Andrzej Żochowski 3/
Afiliacja
1/ Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, 2/ Zakład Promocji Zdrowia i Szkolenia Podyplomowego, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie, 3/ Zakład Ekonomiki, Prawa i Zarządzania, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie
Tekst Pl
Tekst En
Adres do korespondencji
Dr hab. n. med. Dorota Cianciara Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Kleczewska 61/63, 01-826 Warszawa tel. 22 56 01 150, e-mail: dorotac@cmkp.edu.pl