| Tytul Pl |
Społeczno-ekologiczne podejście do telewizyjnej reklamy produktów OTC Część II. Poziom organizacyjny i polityki
|
|
Tytuł En |
Socio-ecological approach to the TV advertising of OTC products Part II. Organizational and political levels
|
| Rok |
2013 |
| Slowa Pl |
leki bez recepty, reklama, telewizja, Polska
|
| Slowa kluczowe En |
nonprescription pharmaceuticals, advertising, television, Poland
|
| Zakwalifikowano do druku |
2013-05-02 |
| Autor |
Dorota Cianciara 1,2/, Maria Piotrowicz 2/, Andrzej Żochowski 3/
|
| Afiliacja |
1/ Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, 2/ Zakład Promocji Zdrowia i Szkolenia Podyplomowego, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie, 3/ Zakład Ekonomiki, Prawa i Zarządzania, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie
|
| Tekst Pl |
|
| Tekst En |
|
| Adres do korespondencji |
Dr hab. n. med. Dorota Cianciara Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Kleczewska 61/63, 01-826 Warszawa tel. 22 56 01 150, e-mail: dorotac@cmkp.edu.pl
|
| Język |
PL |
|
|