Aktualny numer

2018-4
 

 

Szukaj
 
PUNKTACJA 5 pkt MNiSW

   

Lista artykułów
Całkowita liczba rekordów 811
Tytul Pl Rosn±co Malej±co Tytuł En Rosn±co Malej±co Rok Rosn±co Malej±co Język Rosn±co Malej±co Nazwa pliku pdf Rosn±co Malej±co
Komunikowanie dotyczące ryzyka w sytuacjach kryzysowych   Risk communication in a crisis   2010  PL  hyg-2010-1-001 

Dodaj/Popraw Artykul
Tytul Pl Najważniejsze czynniki skłaniające konsumentów do zakupu kosmetyków
Tytuł En The most important factors inducing consumers to buy cosmetics
Rok 2011
Slowa Pl kosmetyki, sprzedaż kosmetyków, decyzje zakupowe
Slowa kluczowe En cosmetics, cosmetics sales, purchasing decisions
Zakwalifikowano do druku 2011-11-14
Autor Katarzyna Adamkiewicz, Ewa Ulatowska-Szostak, Jerzy T. Marcinkowski
Afiliacja Zakład Higieny, Katedra Medycyny Społecznej, Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Tekst Pl
Tekst En
Adres do korespondencji Katarzyna Adamkiewicz Zakład Higieny UM ul. Rokietnicka 5c, 60-806 Poznań tel. 61-854-73-90 e-mail: kasia.adamkiewicz@op.pl, ewaulatowska-szostak@wp.pl
Język PL