Aktualny numer

2018-4
 

 

Szukaj
 
PUNKTACJA 5 pkt MNiSW

   

Lista artykułów
Całkowita liczba rekordów 811
Tytul Pl Rosn±co Malej±co Tytuł En Rosn±co Malej±co Rok Rosn±co Malej±co Język Rosn±co Malej±co Nazwa pliku pdf Rosn±co Malej±co
Komunikowanie dotyczące ryzyka w sytuacjach kryzysowych   Risk communication in a crisis   2010  PL  hyg-2010-1-001 

Dodaj/Popraw Artykul
Tytul Pl Społeczno-ekologiczne podejście do telewizyjnej reklamy produktów OTC Część II. Poziom organizacyjny i polityki
Tytuł En Socio-ecological approach to the TV advertising of OTC products Part II. Organizational and political levels
Rok 2013
Slowa Pl leki bez recepty, reklama, telewizja, Polska
Slowa kluczowe En nonprescription pharmaceuticals, advertising, television, Poland
Zakwalifikowano do druku 2013-05-02
Autor Dorota Cianciara 1,2/, Maria Piotrowicz 2/, Andrzej Żochowski 3/
Afiliacja 1/ Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, 2/ Zakład Promocji Zdrowia i Szkolenia Podyplomowego, Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie, 3/ Zakład Ekonomiki, Prawa i Zarządzania, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie
Tekst Pl
Tekst En
Adres do korespondencji Dr hab. n. med. Dorota Cianciara Zakład Epidemiologii i Promocji Zdrowia, Szkoła Zdrowia Publicznego, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ul. Kleczewska 61/63, 01-826 Warszawa tel. 22 56 01 150, e-mail: dorotac@cmkp.edu.pl
Język PL