Aktualny numer

2018-4
 

 

Szukaj
 
PUNKTACJA 5 pkt MNiSW

   

Lista artykułów
Całkowita liczba rekordów 811
Tytul Pl Rosn±co Malej±co Tytuł En Rosn±co Malej±co Rok Rosn±co Malej±co Język Rosn±co Malej±co Nazwa pliku pdf Rosn±co Malej±co
Komunikowanie dotyczące ryzyka w sytuacjach kryzysowych   Risk communication in a crisis   2010  PL  hyg-2010-1-001 

Dodaj/Popraw Artykul
Tytul Pl Płeć a postrzeganie reklamy telewizyjnej leków OTC
Tytuł En Gender and the perception of television advertising of OTC medicines
Rok 2013
Slowa Pl opinie, płeć, reklama telewizyjna, leki OTC
Slowa kluczowe En opinions, gender, television advertisement, OTC medicines
Zakwalifikowano do druku 2013-11-15
Autor Kamila A. Chaniecka, Aleksandra Czerw
Afiliacja Katedra Zdrowia Publicznego, Warszawski Uniwersytet Medyczny
Tekst Pl
Tekst En
Adres do korespondencji dr Aleksandra Czerw Katedra Zdrowia Publicznego, Warszawski Uniwersytet Medyczny ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa tel. 501 176 370, e-mail: ola_czerw@wp.pl
Język PL