Aktualny numer

2018-4
 

 

Szukaj
 
PUNKTACJA 5 pkt MNiSW

   

Lista artykułów
Całkowita liczba rekordów 811
Tytul Pl Rosn±co Malej±co Tytuł En Rosn±co Malej±co Rok Rosn±co Malej±co Język Rosn±co Malej±co Nazwa pliku pdf Rosn±co Malej±co
Komunikowanie dotyczące ryzyka w sytuacjach kryzysowych   Risk communication in a crisis   2010  PL  hyg-2010-1-001 

Dodaj/Popraw Artykul
Tytul Pl Wiek a postrzeganie reklamy telewizyjnej leków OTC
Tytuł En Age and the perception of television advertisement of OTC medicines
Rok 2014
Slowa Pl opinie, wiek, reklama telewizyjna, leki OTC
Slowa kluczowe En opinions, age, television advertisement, OTC medicines
Zakwalifikowano do druku 2014-02-22
Autor Kamila A. Chaniecka, Aleksandra Czerw
Afiliacja Katedra Zdrowia Publicznego, Warszawski Uniwersytet Medyczny
Tekst Pl
Tekst En
Adres do korespondencji Aleksandra Czerw Katedra Zdrowia Publicznego, Warszawski Uniwersytet Medyczny ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa tel. 501 176 370, e-mail: ola_czerw@wp.pl
Język PL